prev
Next

ASIAKAS
OP-
POHJOLA
TOIMISTO
BOB
THE
ROBOT
 

Outin hyväntuuliset kuvat olivat avainasemassa OP-Pohjolan uudessa ilmeessä

 

OP-Pohjola aloitti syksyllä 2011 visuaalisen ilmeensä uusimisen. Osana uudistusta yritys halusi tehdä mainoskampanjan, jolla se erottuisi kilpailijoistaan. Mainostoimisto Bob the Robotin ideoimassa kampanjassa ei esiinny malleja vaan tavallisia ihmisiä spontaaneissa kuvissa. Bob the Robot tilasi kuvauksen Outilta, sillä kuvista haluttiin luonteikkaita ja epämainosmaisia, kuvia joista persoona näkyy.

Etsimme luonnollisuutta ja ilmeitä ilmeiden välissä. Outi osasi ohjata ihmisiä hyvin ja vangita juuri oikeita hetkiä.
ANU IGONI, BOB THE ROBOT

Kampanja vaati seitsemät kuvaukset. Ennen niitä Outi oli osallistunut kampanjan suunnitteluun, kuvattavien valintaan sekä järjestänyt kuvauspaikat. 

Outin vahvuudet ihmisten kuvaajana ja kuvattavien kanssa hyvin kommunikoivana valokuvaajana näkyvät kampanjassa. Välittömistä ja luonnollisista kuvista syntyi kampanja, joka erottuu tuoreudellaan. Alkuperäinen idea luonteikkaista henkilökuvista toteutui, ja asiakas oli kampanjaan hyvin tyytyväinen. Kuvia on käytetty laajasti OP-Pohjolan markkinoinnissa eri medioissa.

    040 555 1178
    040 558 5859